12 listopada 2015

Jesienny wianek na zewnętrzne drzwi






Witajcie :)


Zainspirowana przez naturę oraz bogactwo jesiennych ogrodów i lasów postanowiłam zrobić wianek na drzwi wejściowe do domu. Początkowo miał to być bardzo minimalistyczny pomysł wykorzystujący tylko leśny mech i maleńkie, rajskie jabłuszka. Stopniowo jednak przybywało elementów i wianek otulił się różnymi naturalnymi materiałami, które bez problemu powinny wytrzymać temperaturę na zewnątrz domu. Moja przygoda z florystyką dopiero się rozwija, 
myślę więc, że kolejne wianki będą jeszcze ciekawsze.

















Tak oto wianek prezentuje się na zewnętrznych drzwiach.
Natomiast w pracowni przybywa półek, a jedna z nich doskonale przydała się na wszelkiego rodzaju materiały do florystyki, które nie tylko pięknie i naturalnie wyglądają na półeczce. Mając je pod ręką łatwiej i prościej wykonać różne dekoracje.








Dziękuję za to, że do mnie zaglądacie chociaż sama wiem, 
jak trudno to wszystko pogodzić w dzisiejszym świecie... Mam nadzieję, że choć trochę zainspirowałam osoby, które na co dzień lubią "bawić się" tym, co natura dała najlepszego. Pozdrawiam Was i do zobaczenia :) 


52 komentarze:

  1. Piękny wianek. Zrobiłaś go na bazie wianka ze słomy? Półeczka urocza i te skarby florystyczne : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianuszek jest oczywiście zrobiony na bazie wianka ze słomy, a dalej to już widać na zdjęciach :)

      Usuń
  2. Kochana, śliczny wianuszek:) Lubię takie naturalne dekoracje:) A i połeczka cudaśna!!!
    buziaczki i ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne dekoracje chyba nigdy się nie znudzą, a półeczka nie tylko fajnie wygląda, ale jest całkiem praktyczna :)

      Usuń
  3. Piękny ten Twój wianuszek Beatko, ale co ja się tu silę. Wszystkie Twoje prace są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje drzwi Beatko, pięknie wyglądają. Też lubię wianki,jak na razie uplotłam tylko jeden z wierzby, wisi i czeka na przystrojenie... hm... Serdeczności,ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć ten wianek, może się zainspiruję... :)

      Usuń
  5. Wprost cudowny wianek w pracowni masz ładne sloiczki z różnymi drobiazgami serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny a półeczka też mi się podoba :) Będziesz zmieniać wianek na świąteczny czy już pozostanie na drzwiach na długo :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zrobię jeszcze świąteczny, ale poczekam na przypływ weny i oczywiście wolne chwile, bo ostatnio u mnie z tym bardzo krucho... ;)

      Usuń
  7. Wianuszek jest piękny !!! Zainspirowałaś mnie i to bardzo, bo ja właśnie przymierzam się do zrobienia wieńca adwentowego, a nigdy jeszcze nie robiłam:) A w pracowni twórczo, urzekły mnie słoiki z "różnościami"
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko, cieszę się, że mogłam kogoś zainspirować :)

      Usuń
  8. Uwielbiam Twoje wianki :) Dobrze, że są jeszcze takie osoby którym chce się robić takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek jest cudowny:-) Uwielbiam własnoręcznie wykonane wianki a najlepsze w tym jest to, że można ich tworzyć całe mnóstwo a każdy będzie inny bo tylko wyobraźnia nas ogranicza:-)
    Półeczka piękna...też mi się taka marzy, ale nie mam juz wolnych ścian w domu:-(
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie nie znajdziesz dwóch identycznych wianków, chociażbyś miała te same materiały do ich wykonania. Z półeczką było trochę zachodu - najpierw ją kupiłam - potem się nakombinowałam gdzie dokładnie zawiesić... :)

      Usuń
  10. Śliczny i pięknie ozdobi też drzwi w nadchodzące święta. Naturalna dekoracja zawsze się sprawdza. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, naturalne dekoracje zawsze się sprawdzają :)

      Usuń
  11. Piękny Beatko, -mech na co mocowałaś ?klej , sznurek , chętnie odgapię tak na 50 % pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprościej umocujesz mech za pomocą czarnej bawełnianej niteczki, która doskonale ukryje się wśród delikatnych i mięciutkich łodyżek. Nie mam nic przeciwko, żebyś odgapiła mój pomysł, ja równie często wzoruję się na innych pracach ;)

      Usuń
  12. Śliczny! A półeczka z materiałami to naprawdę idealny pomysł, nie dość, że pod ręką masz, co potrzebne, to jeszcze ładnie wygląda, brawo! Pozdrowionka Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Półeczka to strzał w dziesiątkę! Nie dość, że estetycznie wygląda, to jeszcze kryje mnóstwo materiałów do tworzenia :)

      Usuń
  13. Uroczy wianek Beatko! A sposób na przechowywanie przydasi bardzo mi się podoba;-) Co ja bym dała, żeby być tak uporządkowana... Buziaki slę i udanego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu, miło mi to słyszeć od takiej profesjonalistki, jak Ty :) Lubię być uporządkowana zarówno w pracy zawodowej, jak i w domu, a zwłaszcza jeżeli chodzi o wszelkiego rodzaju materiały do tworzenia - to taka moja osobista "wariacja"... ;)

      Usuń
  14. Wianek uroczy a Twoje materiały florystyczne tak schludnie przechowane i wyeksponowane juz niczym dekoracja:) Kiedyś miała dostep do takich rajskich jabłuszek a teraz nic! Kupiłam sobie do ogrodu rajską jabłoń ale ma bardzo ciemne owoce i nie są ładne takie jak te Twoje....muszę poszukać innej odmainy:) Pozdrawiam i uważaj dzisiaj 13go w piątek.... nigdy nie miałąm pecha, a dzis rano w sklepie kupiłam dużą kawę w słoiku i rozbiłam! A to pech!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak bardzo podoba się Wam mój, dopiero drugi wianek. To motywuje mnie do dalszego tworzenia. Rajskie jabłuszka mam z własnego ogrodu, część wykorzystałam do dekoracji, a część na dobre winko. Nie zdążyłam przeczytać Twojej wiadomości, a już kilka pechów mnie spotkało zanim trafiłam z pracy do domu... ;)

      Usuń
  15. Własnoręcznie zdobione ozdoby są najbliższe sercu i niepowtarzalne. Bardzo dekoracyjny wianek. Zainspirowałam się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zainspirowałam kolejną osobę :)

      Usuń
  16. Ale cuda! Wspaniałe robisz te wieńce! Prawdziwe cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, Ty również tworzysz prawdziwe cuda, wiem o tym doskonale :)

      Usuń
  17. Kochana, Ja bym już lepiej wianka z mchu nie zrobiła! Jest idealny! Mech jako materiał, w ogóle bardzo lubię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochaniutka, wiem na pewno, że zrobiłabyś lepiej ode mnie! Jesteś pod tym względem profesjonalistką! ;)

      Usuń
  18. Piękny wianek.Świetnie wyglądają dodatki dekoracyjne w słoikach na półce.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Beatko, kolejny cudowny wianuszek. Perfekcyjnie wykonany.
    Szafka z materiałami dekoracyjnymi - świetna.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wianek fantastyczny. Bardzo gustowny taki w moich klimatach, a półeczka przydałaby się bardzo na moje przydasie. Śliczna:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Półeczka ma jeszcze wieszaczki na spodzie, niestety zdjęcie tego nie uchwyciło. Kupiłam ją w Netto za niewielką sumę, jeżeli ktoś chętny to można poszperać wśród całego asortymentu sklepu :)

      Usuń
  21. wianek bardzo mi się podoba, jest prześliczny:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały pomysł na wianek, widać że masz gust i zwinne paluszki. Półka bardzo mi się podoba, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie rozpędzasz się we florystyce Beatko. Jakoś bardzo mi to do Ciebie pasuje :) Wianek jest śliczny i ciepło zaprasza do domu :)
    Ucałowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Florystyka...piękna przestrzeń! Nie dziwię się, że coraz bardziej w nią "wchodzisz":))) Jak na początkującą to wianek jest absolutnie udany, pięknie wszystko zaplanowałaś:))) Będę zaglądać i podziwiać Twoje kolejne prace:))) Dobrych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny jest ten wianek. Masz prawdziwy talent :) Czekam teraz na wersję bożonarodzeniową :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny wianek ! Pięknie ozdobione drzwi zachęcają do wejścia !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomysłowa jesteś-ja bym nie wpadła na to jak przymocować to wszystko by tak pięknie się prezentowało:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wianek jest absolutnie wspaniały!

    OdpowiedzUsuń