7 sierpnia 2018

Prośba o głosy w konkursie ogrodniczym


Witajcie :)))




Dzisiaj zwracam się do wszystkich z prośbą o głosy w konkursie ogrodniczym. Uważam, że mój ogród zasługuje na uwagę chociażby dlatego, że ma ponad 25 lat i jest zaprojektowany i wykonany samodzielnie przeze mnie i moją rodzinę. Niejednokrotnie prezentowałam zdjęcia ogrodu w poszczególnych porach roku i zawsze czytałam Wasze przychylne komentarze. 

Pamiętajcie:
 każdy głos jest dla mnie ważny,
to nic nie kosztuje, 
a jest zdanym egzaminem życzliwości ludzkiej...

Co trzeba zrobić?
Należy polubić zdjęcia TUTAJ 
Konkurs trwa do 15 września. 



Bardzo dziękuję za wszystkie oddane głosy:)))
Pozdrawiam wszystkich wakacyjnie.
Pa, pa, pa :))) 

***

29 komentarzy:

  1. Oczywiście należy głosować to piękny ogród.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok :)
    Ale myślałam, że już powróciłaś na stałe do blogoświata...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam bardzo pracowity okres czasu, ale nigdy nie przestanę "blogować", bo uwielbiam ten wirtualny świat pełen interesujących ludzi. Dzięki za głosik, pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Dzięki za przypomnienie... Zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - wiedziałam, że mogę na Was liczyć :)

      Usuń
  4. Twój ogród zawsze bardzo mi się podobał ! Głos oddany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, Twoje prace zawsze wzbudzały moje zainteresowanie, pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Polubione :-) Z przyjemnością:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście Beato, trzeba nagradzać pasję i ciężką pracę. Zagłosowałam dając lajka, czy to wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - praca w ogrodzie to ciężka praca, ale kiedy wiąże się z pasją daje bardzo wiele satysfakcji i przyjemności. Dziękuję za lajka - to wystarczy :)

      Usuń
  7. piękny masz ogród więc dokładam i mój głos:-)))
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, masz naprawdę cudowny magiczny ogród !!
    Niestety, nie mam konta na facebooku. Czy można oddać głos w jakiś inny sposób...?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedyna droga głosowania, ale można polubić zdjęcia przez konto znajomych. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  9. Twój ogród zawsze mnie czarował, więc lubię go jak najbardziej:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. This is such a beautifully landscaped yard. I love the plants that compose it. Thanks for the share, hope you have a fantastic weekend. Keep up the posts.


    World of Animals

    OdpowiedzUsuń
  11. A tak zajrzałam... brakuje mi Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukając wyjątkowych mebli ogrodowych, nie mogę nie polecić Odgardolania.pl. Ich oferta jest nie tylko szeroka, ale także niezwykle stylowa. Możesz znaleźć tam zarówno minimalistyczne, nowoczesne zestawy, jak i romantyczne, klasyczne modele. Dzięki temu każdy znajdzie coś idealnego dla swojego ogrodu. Zerknij na https://ogrodolandia.pl/ i odkryj świat możliwości dla swojej przestrzeni zewnętrznej!

    OdpowiedzUsuń