15 listopada 2018

Wyniki konkursu ogrodniczego


Witajcie :)))

Wpadam po dłuuuuugiej przerwie z bardzo dobrymi nowinkami...






Na wstępie chwalę się wynikami konkursu ogrodniczego, w którym bardzo mi pomogliście swoimi głosami. Chciałam tutaj podziękować wszystkim, którzy we mnie wierzyli i oddali głos na mój ogród. Zdobyłam 3 - miejsce w zaciętej walce zakręconych pasjonatów ogrodnictwa. Zabawa była o tyle fajna, że właściwie walczyłam z koleżankami z sąsiedztwa. Nagroda jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem i motywacją do dalszej pracy, która często bywa skradzionymi chwilami w natłoku codziennych obowiązków. Bardzo się cieszę, że to doceniliście...





W moim życiu osobistym dzieje się bardzo wiele... 
 Praca zawodowa pochłonęła mnie jak nigdy...
Również codzienne obowiązki jakby nie ubywały, a raczej namnażały się podstępnie...
Do tego dochodzi fascynacja wszystkiego, co wiąże się z grzebaniem w ogrodzie...
I wychodzi na to, że brakło mi czasu na blogowanie, które tak bardzo lubię...

Jednak mały pstryczek opamiętał mnie w tym wielkim szale życiowym
 i wróciłam do świata wirtualnego.





W ogrodzie robi się powoli smutno i pusto...
Ale chyba nigdy nie zapomnimy cieplutkiej wiosny, cudownego lata i jakże pięknej jesieni tego roku...
Było naprawdę wspaniale, jednak przyroda domaga się swojego - czas na odpoczynek, na spokój
 w ogrodzie, na przygotowanie do uśpienia wszystkich zakamarków. Pamiętajmy, że to ważne dla właściwego funkcjonowania natury. 










Prognozy na najbliższe dni wskazują na to, że wszystko wraca do normy, a listopad będzie powoli pokazywał swój zimny i chłodny oddech... 

Ale wracając do tematu  -
w podziękowaniu za oddane głosy - 
kilka fotek ogrodu - jeszcze ciepłego i bardzo, bardzo zielonego.











 Jak zdążyliście się zorientować mój ogród bez staroci nie byłby moim ogrodem...
Kocham starocie i wcale, a to wcale nie mam zamiaru wprowadzać minimalizmu wśród zieleni,
 ale o tym w innym poście...












 
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam fotkami...

Do zobaczenia następnym razem...
Pa, pa, pa...
Do następnego napisania :)))

 

19 komentarzy:

  1. Gratulacje :-) Ogród wygląda wciąż bardzo letnio :-) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję Beatko, zasłużyłaś w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:-) ogród piękny. Cuda tworzysz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Te dekoracyjne dynie koło wiklinowej pani są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci, że zostałaś nagrodzona za swój wysiłek. Wiem, że robisz to z pasji i dla siebie, ale takie wyróżnienia są przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Huuuuuuuuuuuuraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    Kochana gratuluję :)
    Przy takiej milionowej konkurencji to miejsce na podium to jest mega coś :D
    Super :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje.:) Wspaniałe kadry z ogrodu, nagroda w pełni zasłużona.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Beato, ogród przepiękny i nagroda trafiła we właściwe ręcę:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Zasluzone wyroznienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję, pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zaszczytnego miejsca na podium!!
    Dziękuję za cudowny spacer po Twoich pięknych włościach !!
    Beatko, życzę wspaniałych radosnych Świąt !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Beatko!
    Życzę Tobie i Twoim Bliskim wielu pięknych, chwil, roziskrzonych wspomnieniem, rozbrzmiewających kolędą, tlących ciepłem domowego ogniska i miłością bliskich.
    Magicznych Świąt!

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beatko!
    Pragnę Ci życzyć by Nowy Rok przyniósł Ci wszystko to o czym marzysz i czego pragniesz. Niech to będzie piękny rok dla Ciebie i Twoich bliskich!
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń