4 marca 2018

Tak szybko mija czas...


Witajcie :)

Dawno nie było mnie na blogu i strasznie się za Wami stęskniłam...
A, że wena totalnie mnie ostatnio opuściła - 
głównie za sprawą natłoku obowiązków zawodowych i prywatnych,
 postanowiłam tym razem przedstawić minimum talentu mojej starszej córki. 
Krótko mówiąc - taką oto niespodziankę wykonała dla mnie z okazji moich urodzin,
 a która sprawiła mi niewyobrażalną radość...








Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś pokazać Wam, jak powolutku rozwija swoją pasję.

Tutaj można zobaczyć w jaki sposób patrzy na świat i kreuje go w swoich pracach. 

Pozdrawiam cieplutko i wpadam do Was z odwiedzinami :)
Pa, pa, pa!!!

14 komentarzy:

  1. Pozdrawiam Cię Beatko i gratuluję zdolnej córy! Brawa:) Dobrego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i talentu córki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna grafika i fajny prezent. Najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolna córunia, moje gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na instagramie. Roksana jest genialna. Ciesz się Beatko i bądź dumna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko, pozdrawiam Cię Urodzinowo i życzę samych pięknych chwil :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace Roksany!
    Pozdrawiam Cię Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję kochane, że o mnie nie zapomniałyście :)))
    Jestem dumna ze swojej córki i z chęcią podzieliłam się z Wami jej pasją do rysunku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna grafika i fajny prezent. Najlepszego :-)

    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i niezwykła praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko!
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.
    Przepiękne prace Roksany. Podziwiam jej pasję.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję talent córki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto zwrócić uwagę na ekologiczne podejście firmy przedstawione na https://ogrodolandia.pl/. Ich meble ogrodowe są nie tylko stylowe, ale również wykonane z myślą o środowisku, co jest istotne w dzisiejszych czasach.

    OdpowiedzUsuń