21 marca 2018

Wielkanocne inspiracje - technika Powertex


Roztargniona, w biegu, pomiędzy sprawami osobistymi i zawodowymi
 wpadam z pomysłem na wielkanocną dekorację.

Dzisiaj prezentuję technikę Powertex, czyli efekt kamienia wykonany za pomocą specjalnych preparatów i oczywiście odrobiny cierpliwości...
Technika pracochłonna i "brudna", ale zważywszy na efekty dość nietuzinkowa.
 Całą technikę opisałam TUTAJ.





 Prace wykonane tą techniką z pewnością będą pasowały do skandynawskich wnętrz - ostatnio bardzo modnych, ale do wszystkich pozostałych również. 
Najlepiej prezentuje się kilka przedmiotów zestawionych obok siebie, można też ustawiać je pojedynczo - wszystko zależy od gustu i własnej inwencji twórczej.





Dzisiejsze prace były prezentem dla blogowej koleżanki w ramach konkursu -
 mam nadzieję, że się spodobały...





 
Zachęcam osoby, które bardzo lubią różnego rodzaju robótki
 do wypróbowania sił w ramach tej techniki. Pamiętajcie - dla chcącego nic trudnego!
Moje prace nie są perfekcyjne, ale czyż własnoręcznie wykonane przedmioty nie cieszą najbardziej? 





Życzę wszystkim
zdrowych, radosnych i błogosławionych
Świąt Wielkanocnych!!!
Pa, pa, pa...
Do następnego napisania :)))

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe dekoracje, bardzo ciekawy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, prace świetne. Efekt kamienia - rewelacja. Bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dekoracje. Rzeczy wykonane tą techniką bardzo mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to nowość cudownie wykonane ta techniką .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się przedmioty wykonane tą techniką. Pisanki też. Może kiedyś skorzystam z Twojego poradnika? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej technice ale jestem zachwycona wynikami Twojej pracy !!
    Beatko, życzę zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co by nie mówić to ja jeszcze chcę dodać, że także bardzo ważną sprawą jest to aby każdy z nas wiedział jak ważne jest w sumie posiadanie ładnych mebli ogrodowych. W każdym razie zachęcam was do sprawdzenia oferty z https://ogrodolandia.pl/ i myślę, że dobrze jest ją znać.

    OdpowiedzUsuń